Uzun Ömürlü Bariyer Sistemleri.Üreticiden Alın Kârlı Çıkın. Uygun Fiyatlar. Yerli İmalat. Otomatik Kollu Bariyer Mantar Bariyer Uygun Fiyatlara Üretim Ve Satış
DORMATİK HİDROLİK MANTAR BARİYER
Darbeye ve hava koşullarına dayanıklı DORMATİK Hidrolik Mantar Bariyerler, ileri teknolojisiyle Avrupa normu 304 Kalite Paslanmaz borulardan üretilmektedir.Bariyerlerin çapı ve yüksekliği, alanın gereksinimlerine ya da istenen güvenlik düzeyine göre değişkenlik göstermektedir. Elektronik özelliği sayesinde, yükseltme/alçaltma işlemi her tür kart okuyucu, uzaktan kumanda, parmak izini tanıyan biyometrik okuyucular, otomatik plaka tanıma sistemi veya basit bir kontrol düğmesiyle dahi, herhangi bir giriş kontrol sistemi aracılığıyla kontrol edilebilir. Bunun yanı sıra sisteme; manyetik loop dedektörler, fotoseller, yanıp sönen ışıklar veya kırmızı/yeşil trafik ışığı gibi emniyet aksesuarları kolayca entegre edilebilir.
Firmamızın özel tasarlamış oldugu suikast mantarı tamamen bombalı araçlar ve araçlı intihar saldırılarını önlemek için özel dizayn edilen bir bariyer çeşididir.
Mantar bariyer, her tip araçlı suikast riskine karşı özel olarak tasarlanmış bir güvenlik ürünüdür. Saatte 80 km. hızla bile çarpan bir aracı durduracak niteliklere sahip olan mantar bariyer ürünümüz, hidrolik çalışma prensibi ile son derece kararlı bir çözümdür. Bu güne kadar tasarlayıp kurduğumuz onlarca mantar bariyer ilk günkü gibi hizmet vermektedir. Mantar bariyer fiyat anlamındada avantajlı bir üründür.
TELOSKOPİK MANTAR BARİYER
Teleskopik Mantar Bariyer Sistemleri projelere özel olarak üretilmektedir. Özellikle riskli ve alt yapı problemi olan alanlar için teleskopik mantar bariyer sistemleri ihtiyacınıza en uygun ölçülerde üretilebilmektedir.
Yüksek güvenlik önlemlerinin alınması gereken ancak alt yapı problemi olan askeri tesisler, emniyet birimleri ve lojmanları, konsolosluklar ile kamu binaları gibi tüm alanlarda teleskopik mantar bariyer sistemleri tercih edilmektedir.
Mantar bariyer sistemlerinde olduğu gibi teleskopik mantar bariyer sistemleri de izinsiz araç girişini engellemek için güçlendirilmiştir.
MANUEL MANTAR BARİYER
Prizma olarak yeni üretimi yapılan Manuel Mantarlarımız sizlerin kolayca kullanabileceği ve özel park yerleriniz için tasarlanmış bir üründür.
Kolay montaj edilmesi ve rahat kullanımı ile dükkanlarınızın önünde, alışveriş merkezlerinde ve kaldırımlarda alternatif bir malzeme olarak da düşünülebilecek.
SABİT MANTAR BARİYERLER
Hava koşullarına ve darbeye dayanıklı sabit Mantar Bariyerler özellikle kamu ve özel alanlarda kullanılmakta olup, alanın gereksinimlerine göre farklı çaplarda ve yükseklik de üretilebilmektedir.Üretim ve montaj şekilleri,
Yere betonlama, zemine sabitleme, kilitli veya gerektiğinde sökülebilir olarak dizayn edilmektedir.
Prizma sabit mantar bariyerler güvenliğinizin yanında da mimari çalışmalarınıza da değer katar.
ROAD BLOCKER / BLOK BARİYER
Road Blocker her türlü araçlı saldırıya karşı, askeri tesisler, devlet binaları, elçilikler, üretim tesisleri, petrol rafinerileri, oteller, havaalanları ve stadyum gibi giriş-çıkışın kontrollü ve güvenli yapılması gereken alanlarda en yaygın kullanılan sistemdir.Sistem sadece araç çarpmalarına dayanıklı bir kasa olarak tasarlanmamış aynı zamanda sistemle ilgili tüm aksamlar da gerçekleşebilecek saldırılara karşı güçlendirilmiştir. Hidrolik çalışma sistemi sayesinde Prizma Blocker Sistemi en yoğun yerlerde bile kesintisiz çalışmaktadır. Bu sistem, Mantar Bariyer ve diğer bariyer ler ile senkronize edilerek olası saldırılarda savunmayı en üst düzeyde tutarak, araçların güvenli bir şekilde bölgeye girişini sağlamaktadır.
"Güçlü ve Hızlı yapısı ile güvenliğinizi en üst seviyeye çıkartan, Road Blocker..."
1. Bariyer her türlü karasal aracın geçişine uygun olmalı. Bariyer kolu açıldığında yere dik konuma
geçmeli.
2. Bariyer kolu açılmada ve kapanmada mekanik olarak açılma ve kapanma noktaları ayarlanabilmeli.
3. Bariyerin kolunda reflektörlü etiketler bulunmalı. Bariyer kolu beyaz renkte olup altında ve üstünde
kırmızı ikaz fitili bulunmalı.
4. Bariyer içerisindeki kontrol ünitesinde programlanabilir mikroişlemci kullanılmalı.
5. İşlemci ile motor mekaniği elektrik motoru yardımıyla kontrol edilmeli, sıkışma fonksiyonu kart
üzerindeki akım kontrol devresi ile motor ve kart korunmalı. Kart aşırı akımlara karşı ayrıca cam
sigortayla da korunma altına alınmalı.
6. Kapanma yönünde sıkışma hassasiyeti olmalı ve sıkışma anında bariyer çalışmayı durdurmalı ardından
açılma yönünde hareketine devam etmeli.
7. Açılma yönünde sıkışma hassasiyeti olmalı ve sıkışma anında bariyer kolu çalışmayı durdurmalı.
8. Trafo ile çalıştırılmalı.
9. Bariyer gövdesi elektrik kesintilerine karşı elle müdahale edilebilmek için donatılmalı. Ayrıca elektrik
kesintilerine karşı opsiyonlu olarak akü şarj kartı ile çalışmasına devam etmeli.
10. Senkronize 2 adet bariyeri çalıştırmaya uygun kart sistemine sahip olmalı.
11. Sistem açılış ve kapanışta sert çarpmalara karşı yavaşlamaya sahip olmalı.
12. Hız kontrolü sağlanabilmeli.
13. Bariyer çalışırken ikaz olarak çakar ikaz lambası kullanılabilmeli.
14. Kontrol kartı Kırmızı-Yeşil trafik lambası bağlamanızı desteklemeli.
15. Bariyer açıldıktan sonra otomatik kapanma fonksiyonuna sahip olmalı ve bu fonksiyon isteğe bağlı
olarak aktif veya deaktif edilebilmeli. Otomatik kapanma süresi 5 sn. ile 90 sn. arasında kontrol kartı
üzerinden analog olarak ayarlanabilmeli.
16. Bariyer hareketlerinde güvenlik amaçlı olarak kullanılacak olan sensörler bağlanabilmeli. Bu sensörler
açılmada ve kapanmada kullanılabilmeli. Ayarlanabilir fonksiyonları yardımı ile bariyer kapanırken
cisim geçerse bariyer açılma yönünde hareket etmeli. Bu doğrultudan cisim geçtikten sonra bariyer
tekrar otomatik olarak kapatmalı. Ayarlanabilir fonksiyonlar yardımı ile bariyer açılırken cisim geçerse
kapı durmalı bu doğrultudan cisim çıktığında bariyer açma yönünde hareketine devam etmeli.
17. Dahili veya Harici uzaktan kumanda alıcısı sistemine uyum sağlamalı.
18. Bariyer kontrol kartı üzerinde bulundurduğu Aç ve Kapat kuru kontakları sayesinde akıllı kart sistemi,
kartlı geçiş sistemi (KGS) ve otomatik geçiş sistemine (OGS) uygun dizayn edilmeli.
19. Motor ve Switch yönü aynı anda elektronik kart üzerinden değiştirilebilmeli.
20. Bariyer redüktör malzemeleri paslanmaz çelikten oluşmalı.
21. Bariyer elektronik kartı yağmurdan sudan ve nemden korunmalı.(IP65) (Kart kabin içinde bulunan
kenarları contalı bir panonun içinde bulunmalı
<
FOTOSELLİ CAM KAPI SİSTEMLERİ
YANA KAYAR FOTOSELLİ CAM KAPI
1- Mekanizma Özellikleri
1-1. Kapıların hareketini sağlayan kayış sistemi, endüstriyel kullanıma uygun DC Tip, 100W gücünde, yoğun kullanıma uygun, 2 yıl garantili redüktörlü motor ile çalıştırılacaktır
1-2. Mekanizmanın çalışma gerilimi230V.(A.C.) 50Hz olup voltaj değişimlerine karşı %10 tolerans gösterecektir
1-3. Kapı sistemi -15 ile+50 c derece ortam sıcaklığında çalışmaya uygun olacaktır.
1-4. Kapıların kapalı ve elektronik kilitli kalmaması için Dijital- Mekanik Selektör vasıtasıyla kapalı (devre dışı), otomatik (bütün sistem devrede), açık (kapı açık durumda), tek yönlü (hareket ünitesi tek yönlü devrede), gece (dışarıdan kilitli içeriden düğme ile çalışabilir durumda), yarı açık (%50) gibi fonksiyonlar içerecektir.
1-5. Kontrol kartı üzerinde bulunan LCD ekran ile olay bir şekilde programlanabilir olmalıdır.
1-6. Mekanizmadaki herhangi bir arıza kontrol kartı üzerindeki LCD ekrandan görülebilmelidir
1-7. Ayarlanabilen tork seçeneği ile engel tanıma özelliğine sahip olmalıdır. Engel ile karşılaştığında kapının açılmasını ve engel geçene kadar kontrol etmesi sağlanmalıdır.
1-8. Mikroişlemci ünitesi, radar ve fotosel arızası, kayış gevşeme ve kopma durumu ile aşırı yük ve kanatların açılıp kapanırken herhangi bir engelle karşılaşması halinde mekanizma üzerinde bulunan gösterge, arızayı ve yerini belirleyecektir. Mekanizma devreye girdiğinde otomatik olarak açma-kapama mesafelerini tayin edecektir.
1-9. Mekanizma fren ve yavaş hareket alanları (5 ile 50 cm arasında) ayarlanabilecektir.
1-10. Kapının kapanma ve açılma güçleri ile açılma ve kapanma hızları birbirinden bağımsız olarak ayarlanabilecektir. Bu sayede kapı kapanırken herhangi bir engelle karşılaşması durumunda zarar vermeden otomatik olarak açılabilecektir.
1-11. Kapı mekanizması, çarpma sonucu hareketli kanatların raydan çıkmasını önleyecek üçtekerli tekerlek taşıyıcısı sistemine sahip olmalıdır. Tekerleğin üzerinde hareket ettiği ray aşındığı zaman değiştirilebilecektir
1-12. Mekanizmaya arıza veya bakım durumunda kolay müdahale edilebilmesi için mekanizma kapağı üstten tırnaklı olarak yerleştirilmiş olup aletsiz bir şekilde açılacaktır
1-13. Mekanizma içerisinde elektrik kesilmelerinde kapıyı açacak iki adet akü sistemi bulunacaktır. Aküler kapıyı ortalama 30-150 kez açıp kapatabilecektir.
1-14. Kapı kanatları üzerinde infrared fotosel(ler) veya perde emniyetli fotosel kullanıldığından, kapı kapanırken araya bir engel girmesi durumunda kapı otomatik olarak geri açılacak ve engel ortadan kalkıncaya kadar kapanmayacak şekilde çalışacaktır.
1-15. Kapı mekanizması enerji bloğu topraklama hattına sahip olacaktır.
DORMATİK HERMETİK KAPI SİSTEMLERİ
Mekanizma kutusu ve kapağı extrude alüminyum veya paslanmaz çelikten imal
edilmiş olmalıdır. İsteğe göre RAL renginde elektrostatik toz boya ile
boyanabilmelidir. Boyalı sacdan imal edilmiş olan kutu ve kapak olmamalıdır. Kapak
menteşeli bir sisteme sahip olup kolay açılabilir ve herhangi bir arıza esnasında
müdahale edilebilir olmalıdır.
Mekanizma içerisinde, elektrik kesilmelerinde kapıyı açacak bir akü sistemi mutlaka
bulunmalıdır.
Mekanizma elektronik kontrol panosunda; Tam Açık-Tam Kapalı-Tek Yön-OtomatikYarım Açılış modları olmalıdır.
Herhangi bir aksilik halinde (kanadın sıkışması, önüne cisim konulması vs…) motor
ve mikropresesörün zarar görmesini engelleyecek oto koruma sistemi olmalıdır.
Mekanizma otomatik olarak açılma-kapanma mesafesini ayarlayabilmelidir.
Elektrik kesilmesi halinde ve kanat engelle karşılaştığında ne yapması gerektiğini
bilme özelliğine haiz olmalıdır. Elektrik kesilmesinde veya kapı manuel konuma
getirildiğinde kapı kolayca açılıp kapanabilmelidir.
Mekanizma en az 2x120 kg.’lık kanatlar ile çalışabilir olacaktır. Tek kanat için taşıma
kapasitesi minimum 150 kg olacaktır